Monday, November 28, 2011

*Kau Dan Aku yang Dulu*




Usahlah bertanya tentang hati ini
Cukuplah ku kata ku redha begini
Walaupun mimpi berkecai
Harapan hati tak sampai
Ikatan Persahabatan tidak terurai
Ku Ikhlas menerimamu
Sebagai teman karibku
Seperti kau dan aku yang dulu

#Korus  
Temanku di atas nama persaudaraan
Anggaplah diriku teman seperjuangan
Sedia melindungimu, mendorong serta membantu
Menyumbang apa termampu…Seterdayaku

Ku Ikhlas menerimamu
Sebagai teman karibku
Seperti kau dan aku yang dulu

Hatiku dan sepiku ini
Biar saja Tuhan mengurusi
Ku pasti akan tiba.. waktu
Ku bertemu penggantimu..

#Korus
Anggaplah diriku
Teman sentiasa di jiwamu
Kenangan bersama yang ku abadikan selamanya
Usahlah bertanya tentang hati ini
Biarlah ku redha sepi begini

Usahlah bertanya tentang hati ini
Cukuplah ku kata ku redha begini
Walaupun mimpi berkecai
Harapan hati tak sampai
Ikatan Persahabatan tidak terurai

Ku Ikhlas menerimamu
Sebagai teman karibku
Seperti kau dan aku yang dulu

#Korus  
Temanku di atas nama persaudaraan
Anggaplah diriku teman seperjuangan
Sedia melindungimu, mendorong serta membantu
Menyumbang apa termampu…Seterdayaku

Ku Ikhlas menerimamu
Sebagai teman karibku
Seperti kau dan aku yang dulu

Hatiku dan sepiku ini
Biar saja Tuhan mengurusi
Ku pasti akan tiba.. waktu
Ku bertemu penggantimu..

#Korus
Anggaplah diriku
Teman sentiasa di jiwamu
Kenangan bersama yang ku abadikan selamanya
Usahlah bertanya tentang hati ini
Biarlah ku redha sepi begini
-ezad lazim-

No comments:

Post a Comment